Ποια λάθη κάνουν συχνά οι ιδιοκτήτες συναγερμού;

4 συμβουλές από τους ανθρώπους της DIVICO Security

Οι άνθρωποι της DIVICO

Ολοένα και περισσότεροι από όλη την Ελλάδα εμπιστεύονται την DIVICO Security για την ασφάλεια τους γνωρίζοντας ότι ο συναγερμός και τα συστήματα παρακολούθησης είναι η ασφαλέστερη εγγύηση πως το σπίτι μας δεν θα γίνει στόχος διαρρηκτών και ότι η ασφάλεια της οικογένειάς μας δεν θα τεθεί σε κίνδυνο.

Παρά την εγκατάσταση του συναγερμού όμως, εμείς οι ίδιοι πολλές φορές κάνουμε λάθη που δεν επιτρέπουν στον συναγερμό μας να είναι τόσο αποτελεσματικός όσο μπορεί να είναι. Για τον λόγο αυτό, ρωτήσαμε τους ανθρώπους της DIVICO που εργάζονται στο Κέντρο Ελέγχου να μοιραστούν την πείρα και την εξειδίκευσή τους και να μας πουν ποια είναι τα λάθη που κάνουν συχνά όσοι έχουν συναγερμό και πώς προτείνουν να τα διορθώσουν.

Ενεργοποίηση του συναγερμού

Ο Χρήστος Π. λέει πως το μεγαλύτερο λάθος που κάποιος μπορεί να κάνει είναι να μην ενεργοποιήσει τον συναγερμό. Μερικές φορές αυτό οφείλεται σε αφηρημάδα αλλά σε πολλές περιπτώσεις δεν ενεργοποιούμε τον συναγερμό μας γιατί βασιζόμαστε σε μια επιφανειακή και ψευδή αίσθηση ασφάλειας. Οι δικαιολογίες είναι γνωστές και πολλοί έχουμε συλλάβει τους εαυτούς μας να τις χρησιμοποιούμε. Μερικές από αυτές είναι:

“Το θυμήθηκα αφού έφυγα από το σπίτι”

“Ποιος θα ρισκάρει να με κλέψει μέρα;”

“Βγήκα έξω για λίγο. Είναι απίθανο να με κλέψουν”

Η ενεργοποίηση του συναγερμού είναι απαραίτητη για την προστασία μας. Ένας κλειστός συναγερμός δεν προστατεύει τίποτα και κανέναν· για αυτό και πρέπει να τον ενεργοποιούμε ακόμα και αν λείψουμε από το σπίτι για λίγο. Το Κέντρο Ελέγχου της DIVICO Security λειτουργεί αδιάλειπτα για την ασφάλεια μας και μας επιτρέπει να ενεργοποιήσουμε τον συναγερμό ακόμα και απομακρυσμένα. “Ακόμα και αν ο ιδιοκτήτης έχει φύγει από το σπίτι και έχει ξεχάσει να να ενεργοποιήσει τον συναγερμό, μπορεί να μας τηλεφωνήσει και θα τον ενεργοποιήσουμε εμείς για αυτόν με τηλεχειρισμό” μας λέει ο Χρήστος.

Επίσης, καλό είναι να θυμόμαστε πως ακόμα και πρώην διαρρήκτες μας συμβουλεύουν να έχουμε τον συναγερμό ενεργοποιημένο και όταν είμαστε σπίτι.

Αποκάλυψη του κωδικού

Πολλοί θεωρούν πως είναι ακίνδυνο να μοιράζονται τον κωδικό του συναγερμού με άτομα που έρχονται συχνά στο σπίτι όπως νταντάδες, κηπουρούς και εργαζόμενους στον τομέα της καθαριότητας. “Αυτό είναι ένα ρίσκο που είναι εντελώς αχρείαστο!” λέει η Αλεξάνδρα Κ. και συμπληρώνει “Κάθε συνδρομητής του Κέντρου Ελέγχου της DIVICO μπορεί να μας ζητήσει να απενεργοποιήσουμε ή να ενεργοποιήσουμε τον συναγερμό με τηλεχειρισμό συγκεκριμένη ώρα, ακριβώς για να μπορούν να μπαίνουν στο σπίτι υπάλληλοι χωρίς να γνωρίζουν τον κωδικό του συναγερμού”.

Σύνδεση με το Κέντρο Ελέγχου

Ο συναγερμός από μόνος του δυστυχώς δεν είναι αρκετός εάν θέλουμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ασφάλεια μας. Πολλοί διαθέτουν σύστημα συναγερμού αλλά όταν τελικά χρειαστεί σε μια διάρρηξη, οι διαρρήκτες απλά καταστρέφουν την σειρήνα και συνεχίζουν. Κάθε συνδρομητής του Κέντρου Ελέγχου της DIVICO όμως μπορεί να είναι βέβαιος ότι αυτό λαμβάνει συνεχώς σήματα από χιλιάδες συναγερμούς σε όλη την Ελλάδα και όταν παρατηρηθεί οποιαδήποτε παραβίαση, ειδοποιείται αμέσως ο ιδιοκτήτης και εν συνεχεία το προσωπικό ασφαλείας της DIVICO και η Αστυνομία. “Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να καταστρέψει την σειρήνα ή άλλο μέρος του συναγερμού και να μην ειδοποιηθεί αμέσως ο ιδιοκτήτης” λέει λέει ο Γιώργος Μ. “Η άμεση ειδοποίηση των πελατών για οτιδήποτε μπορεί να απειλήσει την ασφάλεια τους και η ταχύτητα ενημέρωσης του προσωπικού ασφαλείας και της Αστυνομίας είναι λόγος υπερηφάνειας για όλους εμάς στην DIVICO” συμπληρώνει.

Οι άνθρωποι της Divico

Η Γεωργία Κ. προσθέτει “Μερικοί νομίζουν πως το Κέντρο Ελέγχου της DIVICO θα είναι αναποτελεσματικό αν διαρρήκτης κόψει τα καλώδια του τηλεφώνου ή καταστρέψει τη σειρήνα. Όσοι νομίζουν κάτι τέτοιο δεν γνωρίζουν πως η DIVICO Security προσφέρει πρωτοποριακή επικοινωνία με τους συναγερμούς των πελατών της διότι αυτή βασίζεται σε σήματα 3G και GPRS και όχι σε απλές συνδέσεις GSM. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και αν κάποιος κόψει τα καλώδια, εμείς θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε σήμα από τον συναγερμό γιατί με την τεχνολογία 3G δεν διακόπτεται ποτέ η επικοινωνία”.

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Όπως κάθε μηχάνημα έτσι και ο συναγερμός μπορεί να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και να χρειαστεί η συντήρηση ή η αντικατάστασή του. Ευτυχώς το Κέντρο της DIVICO μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό. Η Νικολέττα B. μας λέει πως “σε πολλές περιπτώσεις και υπό προϋποθέσεις, το Κέντρο μπορεί να αναγνωρίσει ποιο μέρος από το σύστημα συναγερμού παρουσίασε πρόβλημα και πως πολλές φορές το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με τηλεχειρισμό από το Κέντρο της DIVICO χωρίς να χρειαστεί να φωνάξει ο πελάτης τεχνικό”.

Όποιοι ωστόσο δεν διαθέτουν τις υπηρεσίες που προσφέρει το Κέντρο της DIVICO μπορεί ακόμα και να αγνοούν προβλήματα που παρουσιάζονται, να μην μπορούν να αναγνωρίσουν την πηγή του προβλήματος και να υφίστανται συνεχώς ψευδείς συναγερμούς. Επίσης, καλό είναι εμείς οι ίδιοι να πραγματοποιούμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα ελέγχους στο σύστημα συναγερμού μας και να ενημερωνόμαστε στο έντυπο πληροφοριακό υλικό που προσφέρει η DIVICO στους πελάτες της.

Αν διαβάζοντας αυτό το άρθρο είδατε λάθη που έχετε κάνει με τον συναγερμό σας, χαιρόμαστε που μπορούμε να βοηθήσουμε δείχνοντάς σας τρόπους που μπορείτε να τα αποφύγετε. Αν δεν έχετε ακόμα κάποιο σύστημα ασφαλείας ή δεν έχετε συνδέσει ακόμα τον συναγερμό σας με το Κέντρο Ελέγχου της DIVICO Security, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@divico.gr ή στο τηλέφωνο 2610 461900 ή επισκεφθείτε μας στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις μας στην Πάτρα στην οδό Αυστραλίας αρ. 95 ή στην Κηφισιά στην οδό Δάφνης αρ. 12 και μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε προσφέροντας σας λύσεις ασφαλείας που ανταποκρίνονται αποκλειστικά στις δικές σας ανάγκες.